logo-mini
Retailpoort 2016 cover

McKinsey: ElectroStyling voorbeeld van innovatieve retail

Deel dit bericht

ElectroStyling wordt in het Retailpoort-rapport ‘Rewriting Retail’ genoemd als voorbeeld van innovatieve retailconcepten. Adviesbureau McKinsey & Company stelde in opdracht van Detailhandel Nederland een rapport op, waarin de consultants een overzicht geven van de stand van zaken in de retailsector in Nederland en een analyse van de toekomst van retail in Nederland. We worden in het rapport genoemd als voorbeeld van concepten waarin een producten- en dienstenaanbod succesvol wordt gecombineerd. McKinsey geeft aan dat de sector in hoog tempo moet vernieuwen met het oog op snel veranderende marktomstandigheden. Het rapport werd aangeboden aan minister-president Rutte tijdens de Retailpoort-conferentie in het Kyocera Stadion (Den Haag).

Rudirick de Jong, oprichter van ElectroStyling, zegt hierover: “We zijn trots dat McKinsey onderkent dat, in een sector die in hoog tempo moet veranderen, ElectroStyling een aanpak heeft die zowel consumenten helpt, als de elektronicaretail in Nederland een vernieuwende component geeft. Ons netwerk van ElectroStylisten groeit. Zij helpen niet alleen Nederland smarter te maken, maar breiden ook het dienstenaanbod van onze aangesloten partners uit.”

Retailpoort 2016 experts

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze nieuwsbrief


Comments are closed.